Julle 2 år idag!

Hipp hurra säger vi för vår älskade brunbjörn Julle som idag fyller 2 år <3 Fullpälsad mitt i värmeböljan stackaren, men han verkar inte vara så besvärad ändå vår prins. Här är ett par bilder från idag ute på altanen :)
Som vanligt när kissarna fyller år blir det fisktårta i kväll. Skäms lite över att inte ha uppdaterat bloggen på evigheter, men det har varit så mycket annat som kommit emellan, byte av jobb två gånger bland annat, så det har inte riktigt hunnits med, men som vanligt lovar jag att bättra mig.
Hoppas i alla fall (om jag har någon besökare kvar som inte övergivit mig) att ni som läser har en underbar sommar <3 Nu på lördag ska vi på utställning på hemmaplan i Bergeforsen bara en kvart härifrån, det ska bli skoj och jag ställer Julle, Nova och så kommer småtjejerna som inte är så små längre Kia och Minessa < 3 <3
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid Näsholm

Sent men hjärtligt GRATTIS Julle till födelsedagen.
Ingrid och katterna.

2014-08-24 @ 19:42:52
URL: http://isrosen.se
Postat av: диски шевроле лачетти

I know this website offers quality based articles and additional material, is there any other web page which presents these stuff in quality?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0