Kattungarna 10 veckor <3

Uff, fick gå hem från jobbet idag på grund av förkylning, och hade till och med feber när jag kom hem! Första gången på säkert 2 år som jag varit så här hängig :-( Men ändå mysigt att komma hem till katterna, och Cecina har legat i sovrummet och kurerat mig hela eftermiddagen... tjocka goa gumman <3
Kan ju också lägga ut en bild på den stolta blivande fadern, som tyvärr inte längre går hem lika bra hos Cecina som när hon löpte!
Idag är det 2 veckor tills första kattungarna börjar flytta, och som vanligt förstår man inte var tiden tagit vägen?
 
Här kommer 10-veckors bilder på gänget.
 
Bea (Albea) fröken bus, som helst härjar med grabbarna!
 
Dino, försöker se macho ut <3
Snälla Dino, håller mammas öron rena <3
 
Mozart (Dobló) med sin otroligt läckra teckning =) Spök-tabby mönstret lyser verkligen igenom.
 
Duna, alltid lika duktig att posera. Hon känner nog på sig att hon ska flytta hem till en "kattarazzi" ;-)
 
Elba har också en läcker look!
Elba blir "Tudor-katt" när hon kommer för nära Julle =)
 
Lava (Linea) går från klarhet till klarhet <3
Nu ska jag ta dig....stortassarna <3
 
Bellan (Siena) är också jätteduktig att posera, även hon så vacker <3 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Väldigt söta! <3
Krya på dig, Kicki! :)
kram
Katarina

2013-10-10 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0