Fiatkullen 9,5 vecka bilder och film, och 3 veckor kvar för Cecina <3

Att försöka fotografera kattungar som är 9,5 vecka är inte det lättaste! Det vet nog alla som har haft kattungar, och har man dessutom 7 stycken små vildar är det nästan bara att ge upp :-)
 
Så här blev de flesta bilderna jag tog i morse när jag var nere med kameran.....ett sudd av tassar och öron ;-)
 
Här är det Mozart och Elba som leker
 
Dino och Bellan har brottningsmatch, ser ut som om tjejen har övertaget här ;-)
Bea väntar på att attackera kameran
Dino ska "mörda" vippan
Duna fångar snöret i stället =)
Så var det Elbas tur att döda fjädrarna....
Elba och Lava
Lava och Mozart låg faktiskt stilla några sekunder!!!
 
Här är Cecina, den blivande modern som redan är tjock och har ökat massor i vikt. Tre veckor kvar nu tills det är dags för småttingarna att titta ut <3
 
 
Lite lättare var det i onsdags då jag tog 9 veckors bilder på dem. De var nog lite trötta så jag fick dem att stå stilla en liten stund i alla fall =)
 
Bea (Albea) 9 veckor
 
Dino 9 veckor
 
Mozart (Dobló) 9 veckor
 
Duna 9 veckor
 
Elba 9 veckor
 
Lava (Linea) 9 veckor
 
Bellan (Siena) 9 veckor
Duna, Bellan, Dino och Mozart poserar fint för matte <3
 
Så för att ni ska få se hur busiga de är kommer här en film på gänget <3

Kommentarer
Postat av: Ewa Lahti

Hur söta som helst. Du är väldigt duktig på att fota dem

2013-10-06 @ 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0