Årets leksak =)

Var och handlade mat på Citygross för ett par veckor sedan och köpte samtidigt en ny leksak till kattungarna. En liten beige oansenlig fisk i tyg, men några tunna snören som hänger ner från stjärten. Fisken satt i ett gummiband och en liten ring, som jag fäst vid en krok i fönstret hos kattungarna. En sån enkel grej, men OJ vad den är populär =) Kolla in vildarna när de hoppar efter den! 
 
Är hemma från jobbet idag också, men tycker att det går åt rätt håll i alla fall så idag har jag varit uppe och filmat kattungarna lite, och förhoppningsvis är febern borta helt i kväll, för jag är redan bättre nu än i morse helt utan piller! Så ett glas vin till fredagsmyset i kväll och kanske att jag är på benen igen!
 
Så här kan en förmiddag se ut när man har 7 busiga kattungar huset <3
 
<div

Kommentarer
Postat av: Annika o Bernt

Hoppas vinet och fredagsmyset gjort nytta och att du är piggare!! Härligt att se alla sju busungarna...full rulle!!

2013-10-11 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0