Stadskullen film snart 5 veckor gamla

Filmade småttingarna i morse, men det är inte lätt för de ska alltid komma fram till mig när jag sätter mig i hagen. Men nu öppnade jag i ena änden och lurade dem lite, så en snutt fick jag nog med av varje i alla fall!
 
Hade satt på den snoddar på benen innan för att skilja dem åt. Det är tjejerna som har de ljusare snoddarna på, och sedan är det Arezzo och Cuneo som har klarblå snoddar. Lite besvärade är de av vad de fått på benen märker man och på sista sekvensen ser man att Arezzo har sin snodd framför fötterna och allra sist när det är två kattungar som leker vid korg-kojan är det Cuneo  som tappat snodden och Bari som leker =) Tivoli och Bari har alltså inga snoddar alls på benen.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0