Städerna drygt 3 veckor <3

Tog några stadsbilder i kväll =) Funderade på hur jag skulle kunna fota dem i hagen och sedan veta vem som är vem när jag tömmer kameran i datorn, och kom på att jag sätter hårsnoddar kring tassen på 4 av dem. På så sätt ser jag direkt vem det är på bilden, och så behöver jag inte skriva fel namn eftersom de är så otroligt lika varandra =) Individuella bilder är lättare för då vet jag ju turordningen jag fotar dem i, men när de traskar runt i hagen är det helt omöjligt att se skillnad på bild <3
 
De börjar bli mer och mer kavata och går gärna runt i hagen, dock på lite vingliga ben, men kommer gärna fram när man sätter sig där!
 
Tivoli i bakgrunden och Arezzo med blå snodd
Uff, mamma tvätta mig inte i ögonen, ser Ancona ut att tycka!
Ancona, docksöta lilla tjejen <3
 
Coola killen Cuneo, störst i kullen och en kopia av pappa Julle <3
 
Arezzo igen
 
Cuneo i förgrunden och Bari bakom
Bari, en kopia av sin bror Arezzo! Dessa två har jag väldiga problem att skilja åt ;-)
 
Genova, charmörskan som lindat matte kring lillfingret <3
 
Genova, vem kan motstå denna magen <3
Tivoli, även han så lik pappa även om han är lite mindre än Cuneo i dagsläget - men sjukt snygg! 
 
Bari spretar på tårna, kanske vill han stå ännu stadigare på jorden. De är ju trots allt bara
3 veckor och går inte allt för stadigt på benen ännu! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt gudomligt söta!

2013-11-20 @ 17:57:28
URL: http://vinterna.blogg.se
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Ditt tips med små hårsnoddar var jättebra, det kommer jag helt klart att köpa in ett litet gäng - även om denna kull är rätt lätt att skilja på. :) *kram*

2013-11-23 @ 00:05:36
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0