Nu har båda kullarna fått sina namn!

Idag har jag uppdaterat hemsidan med båda nya kullarna! Vi har även bestämt klart vilka teman på namn kullarna ska ha. Fler bilder finns om ni följer länken ovan! 
 
Första kullen kommer att heta efter frukter på italienska! De är nu en vecka gamla idag och OJ vad fina de är <3 De bor hos en fodervärd här i Sundsvall men det är nära så jag kan hälsa på ofta :-)  
 
Ettan som är en brunspotted tjej med vita tassar kommer att heta Mela (äpple)
 
Tvåan är också brunspotted med vita tassar (ev. kan hon bli golden) och hon heter Nettarina (nektarin) 
 
Trean, en bruntabby tös utan vitt som har fått namnet Arancia (apelsin)
 
Fyran, enda killen i kullen! Brunspotted med vita tassar får heta Calce (lime) 
 
Sista tjejen, som även hon är brunspotted med vita tassar får heta Limone (citron)

Nästa kull som nu är 5 dygn gamla, som bor hemma hos oss! De har fått namnen efter italienska städer och går inte av för hackor de heller <3
 
Ettan som är en blå spotted hane får namnet Arezzo
 
Tvåan är en brun spotted kille som fått namnet Cuneo
 
Trean, en blå spotted tjej får heta Ancona
 
Fyran som är en blå spotted kille får namnet Bari
 
Femman som är en brun spotted kille får heta Tivoli
 
Sist ut är svarta tjejen, brun spotted som fått namnet Genova 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Superfina kattungar i båda kullarna. Och jag gillar namnen skarpt. Det blir rolugt att följa dem framöver. Pussa fina Cecina och Moira från mig.

Kram
Marie

2013-11-02 @ 10:01:50
URL: http://blogg.sessans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0