2-veckors bilder på alla 11 kattungarna =)

Först var jag i fredags och fotade Moiras småttingar när de fyllde två veckor <3 Jösses vad fina de är hela högen, och jag vet inte om jag någonsin har haft en sån jämn kull som båda dessa kullar jag har nu? Näst intill omöjligt att välja en favorit, så man får nog till slut bara gå på den där lilla magkänslan man får!
 
Första tjejen här är Mela:
 
Sen mini-Moira som heter Nettarina:
 
Enda kattungen utan vitt, Arancia:
 
Prinsen Calce, enda killen i kullen:
 
Sist men inte minst, Limone:
 
Sedan fyllde Cecinas kattungar 2 veckor igår, och de är så klart vackrast i världen de också! Här har inte Genova öppnat sina ögon ännu, så lite orättvist är det på bild förstås, och Tivolig har inte heller ögonen till 100% öppna... men nästan =)
 
Ettan som heter Arezzo och är en blå kille:
 
Tvåan heter Cuneo, och är störst med sina 340 gram vid 2 veckor - kolla tass-storleken <3
 
Trean är den blå tjejen som heter Ancona:
 
 
Fyran är Bari, som också är en blå kille:
 
Femman är Tivoli, minsta killen just nu men oj så fin <3
 
Sexan, andra tjejen Genova som trots att hon ännu har ögonen stängda, är min favorit i dagsläget:
 
Är så otroligt stolt över vad fina avkommor Julle (och tjejerna också så klart) har givit! I lördags var jag och hälsade på hos hans kull hos Marie (SE*Sessans) och i går åkte vi till Stockholm och hälsade på kullen hos Eva (S*Zimas) och en, och alla kattungarna var enormt fina och rastypiska små sibbar <3 
  

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria J

Grattis till kullarna! Vilka fina bilder på de små!
Urgulliga!

2013-11-11 @ 21:04:06
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vilka otroligt fina kattungar, allihopa. Svårt att välja bara en av dessa två kullar. Julle ger verkligen fina avkommor! Ska du behålla någon själv, på foder eller hemma? Trevlig helg! *kram*

2013-11-15 @ 20:28:58
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Margita

Dessa två kullar är verkligen otroligt fina och rastypiska. Jag är kär i flera av dem, men måste tyvärr avstå med att skaffa fler katter. Du kan med rätta vara stolt! :)

2013-11-17 @ 10:34:35
URL: http://sengas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0