Nu är de bara tre kvar....

I tisdags gjorde jag slutbesiktning på kattungarna (Flygplatserna) och redan i onsdags på tolv-veckors dagen flyttade Cino till sin nya familj! Har fått rapporter om att allt går jättebra, att han är trygg, busig, gosig och äter och går på lådan precis som man ska ;-) Det är så underbart när man får höra att allt går bra med de små älsklingarna när de flyttat <3
 
Alldeles nyss var det Linates tur att flytta! Jag är säker på att det kommer att gå lika bra med henne, men det är alltid tomt och vemodigt då de lämnar hemmet <3
 
Önskar dem båda lycka till hos sina nya familjer som jag vet älskar dem väldigt mycket redan !!!
 
Filmade de 4 som var kvar i morse då de lekte:
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Redan 12 veckor! Tiden går alldeles för fort! Jag önskar flygplatskullen all lycka i sina nya hem. Och vem vet kanske jag har tur att träffa några av dem framöver också <3

Kurr
Marie

2013-02-09 @ 15:34:37
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Ingrid Näsholm

Lycka till med flygplatskullen. Dom ser lekfulla och busiga ut som det skall vara. Min kull börjar flytta på måndag. Jobbigt.
Hälsningar Ingrid.

2013-02-09 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0