Julle och Nova <3

 
Idag har jag passat på att fota två av de "stora" katterna också! Julle som precis fyllt 6 månader och Nova som är dryga 15 månader. Dessa två är i mina ögon fantastiska katter, både personlighetsmässigt i temperament och i utseende!! Två fina representanter för den sibiriska rasen tycker jag (helt opartisk som jag är ;-) *fniss*)
 
Tanken är att dessa två någon gång under 2014 ska få dejta!! Men jag har först andra planer först för Nova nu under våren, så Julle blir hennes andra dejt om allt går som vi planerar!
 
Först har vi lilla killen "Julle" Juliy Manchzhury RU
 
Sen har vi vår underbara "sotnos" Nova. S*Laxforsens Supernova of Lince´s
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Helt klart två fantastiska representanter för sin ras, och jag är också fullständigt objektiv, jajamen, fniss.

Fast Nova ÄR faktikst fin, och Julle mycket lovande!! :-D

2013-02-03 @ 10:57:17
URL: http://www.laxforsens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0