Fotbollskullen 9 veckor!

Så har ännu en vecka gått och Fotbollskullen i Stockholm har hunnit fylla hela 9 veckor! De fick sin första vaccination i måndags och veterinären tyckte de var avslappnade som trasdockor hela bunten, och frågade om de höll på mycket med dem! Med två småmattar på 11 år blir det ju en hel del pyssel, bus och gos så det är klart :-)
 
Ingen hade reagerat av sprutan förutom Chiara som hade pipit till när det stack! Men jag kan inte klandra henne, för vem gillar att få en spruta?
 
Här är nya foton på gänget som kom igår:
 
Alessia
 
Weasley (Baresi) som har fått en egen blogg också =D 
 
Giulia
 
Maldini
 
Siri (Ilaria)
 
Chiara
 
Igår flyttade Linate från Flygplastkullen, och allting har gått superbra även med henne. Här kan ni läsa och se bilder på lilla gumman <3 Linates blogg 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Lindh

Åh jag älskar din blogg, bästa kattbloggen utav alla dom jag läser! :)

2013-02-10 @ 12:25:40
URL: http://fashiionbeautys.devote.se
Postat av: Kicki

Tack Michelle, vad skoj att höra :)
Kicki

2013-02-10 @ 12:43:28
URL: http://lince.blogg.se
Postat av: Marie

De är bedårande hela gänget! Giulia är så otroligt lika pappa Cooper. Och de ljusare goldentjejerna tycker jag är mamma Aurora uppe i dan. Alessia är en härlig bladning av båda föräldrarna. Och killarna är underbara! Älskar hela gänget, önskar att jag hunnit träffa dem innan flytten.

Kram
Marie

2013-02-10 @ 19:14:53
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0