Flygplatserna 3 månader <3

Igår på alla hjärtans dag fyllde Flygplatskullen 3 månader!! De 4 kattungarna som flyttat har anpassat sig jättefint i sina nya hem och det känns verkligen toppenbra för en "hönsmatte"
 
Igår när jag kom hem från jobbet hade jag dessutom världens överraskning som väntade =) Jag hade fått blommor från Frida (Caselle), och hennes matte och husse Marina och Lars i Danmark! Tack snälla <3
 
Här är också några fina bilder från första dagen hemma hos hennes nya familj!
 
Här är några nya bilder på James (Miti) som fortfarande bor kvar hemma. En så snygg kille (opartisk som jag är ) och håller ihop otroligt bra med tanke på att han är 3 månader <3 Underbart temperament har han också, och nu när han är ensam kvar så leker han med de stora katterna och är en tuff liten kille <3
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Ingrid Näsholm

Mysiga katter på fina bilder och vackra blommor.
Hälsningar Ingrid.

2013-02-15 @ 21:49:16
Postat av: Sara

Hej Kicki,

Åh, vilka fina blommor Du fått av Fridas nya ägare!

Kul att få se bilder på Frida (Linates syster) och hennes nya hem.

Miti är verkligen jättefin! Väldigt fin i typen! Jag tycker Linate vuxit under den vecka vi nu haft henne <3. Vi är verkligen så nöjda med henne och hon verkar verkligen trivas hemma hos oss.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Med vänlig hälsning, Sara

2013-02-16 @ 18:06:33
URL: http://sarassibiriskakatter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0