Nya bilder igen på Städerna!

Det är lika bra att jag bombar med mycket bilder nu, för på tisdag om knappt en vecka reser vi bort drygt 2 veckor så då blir det inga bilder på ett tag. Katterna blir hemma så klart med kattvakt, och för mig innebär det att jag missar den allra sötaste och roligaste tiden med kattungarna...... blandade känslor måste jag säga, för visst ska det bli skönt med semester också, helst med tanke på att jag bara var ledig 2 veckor i somras! Men tänk vad de ska ha vuxit när jag kommer hem igen <3 
 
Men så ni vet varför det kommer att bli "dött" på bloggen under en tid!
 
Ancona busar
 
Arezzo i rosa, inte så macho men allt klär en skönhet =)
 
Bari och Cuneo vill komma upp till matte <3
 
Bari försöker se stor och farlig ut =)
 
Cuneo med bamsetassarna
 
Flickorna Genova och Ancona myser tillsammans <3
 
Genova, min vackra lilla prinsessa <3
 
Men Genova kan även vara tuff och cool, inte bara söt!
 
Tivoli är också en buse, även han med stora fötter <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0