Nova 1 år

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen igen! Det har hänt en del sedan sist, men eftersom jag började ett nytt jätteroligt jobb för 3 veckor sedan, har jag inte riktigt hunnit med mig.
 
Förra helgen var jag, Maya, Nova, Marie och Uteha i Umeå på kattutställning! Det var som alltid jättetrevligt att komma iväg och umgås med härliga kattmänniskor och se alla fina kissar. Thyson var också där med matte Malin och husse Sven-Olov och lilla killen skötte sig jättefint <3 Nova var som vanligt jätteduktig och fick superbedömningar båda dagarna. På lördag blev hon CHAMPION och på söndag fick hon sitt första certifikat mot IC. I Stockholm hände det också saker samtidigt, för Tuss (Lince´s Aurora) som bor hos fodervärdar i Stockholm började löpa, så hon fick åka till Novas snygga bror Cooper (Laxforsens Golden Champion Cooper) på dejt och enligt uppgift uppstod tycke och nu hoppas vi även på en kull kattungar där kring den 10 december :-)
 
I går hade vi ettårskalas här hemma!! Nova fyllde år och Maya gjorde tårtor till både Nova och Cecina. Det är ju bara några veckor sedan Cecina fyllde år också, och den dagen blev det bara fisk men inte någon riktig tårta så i går passade vi på att göra det ordentligt. Stort GRATTIS till vår solstråle Nova och hennes 5 syskon SiRa, Cooper, Tristan, Elvis och Giron <3
 
Här är tårtorna
 
Smaskens, tyckte Nova
 
Även Cecina mumsade glatt! Cecina växer och frodas och man kan börja se på henne nu att hon blir rundare och halva tiden av dräktigheten har nu gått!!
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid Näsholm

GRATTIS Nova.
Ingrid.

2012-10-13 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0