Kattungar på väg!!

 
Idag är det 3 veckor sedan Cecina fick herrbesök här hemma, och redan i fredags kunde man se att hennes små tuttar ändrat färg och form och börjat likna små hallon =) Idag är de ordentligt röda, och i och med att hon sover väldigt mycket och dessutom ökat 230 gram sedan Elyot kom hit, så känner jag mig ganska säker på att hon är dräktig!!! Åh, vad jag längtar efter kattungar i huset igen <3
Det var ju 1,5 år sedan sist.
 
Så nu håller vi tummarna och hoppas att allt går som det ska, och att det blir kattungar runt den 14 november =)
 
Tidigare kullar har jag ultraljudat honorna för att vara säker, men eftersom jag precis börjat nytt jobb och har svårt att komma ifrån på dagtid så litar jag på Cecinas tecken den här gången. Hon är helt klart tydligare än både Moira och Nessa har varit när de varit dräktiga, så jag har svårt att tro att jag tar fel!

Kommentarer
Postat av: Margita

Spännande!! :)

2012-10-01 @ 21:06:39
URL: http://sengas.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid Näsholm

Grattis till goda tecken. Jag håller tummarna att allt går bra. I slutet av denna vecka skall jag titta efter samma tecken.
Mvh Ingrid.

2012-10-01 @ 22:46:31
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Grattis, så otroligt kul! Hoppas såklart att allt kommer att gå bra. *kram*

2012-10-01 @ 23:41:41
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Lillemor

Åh,,så skoj! =)

2012-10-02 @ 08:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0