Några nya bilder på vår gospropp Nova!

Här kommer några dagsfärska bilder på vår underbara sotnos Nova som nu snart är 13 månader. Hon är vår söta nallebjörn, och älskar att ligga i knäet och mysa <3 Just nu är hon i en tillväxtfas tror jag, för hon börjar bli ganska gänglig i kroppen och skulle behöva fylla ut sig med lite mer massa. Men ofta växer katterna i perioder så det kommer säkert!
 
Däremot har hon hela tiden varit väldigt jämn och fin i typen och benstommen är jättebra!
Precis som när hon var liten pratar hon gärna med kameran! Hm, som om det inte är svårt nog ändå att fota svarta katter?  
Måste slänga in en bild på Cecina också som kom ner för hon hörde att det vankades godsaker :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara flickor båda två. Nova fick mig på fall när jag såg första bilden på henne som nyfödd. Och hon är och förbli en av mina favoritkissar <3 Ljuvliga tösen blir bara vackrare och vackrare, vart ska detta sluta?!

Och Liris vackra syster i blått med sin fina mage. Måste säga att Cecina verkligen blommat ut nu som blivande mamma <3 Hoppas hon är lika duktig som sin mamma Nessa med sina små. Vi håller tummarna att allt går bra, det närmar sig <3

Kram

2012-11-04 @ 14:38:53
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Ingrid Näsholm

Fina katter båda två och bra bilder.
Ingrid.

2012-11-04 @ 19:32:16
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så fina kort på två fina katter. ♥♥ Trevlig helg! *kram*

2012-11-10 @ 00:39:58
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Caroline

Ja, Nova är en underbar kisse, hon har alltid sett snyggare ut än Giron tycker jag! Men han kommer nog ikapp hoppas jag! ♥

2012-11-13 @ 10:12:50
URL: http://jaheca.se/lurvtussarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0