6 dygn har gått....

....sedan kattungarna kom till världen <3 De mår bra och Cecina är jätteduktig och tar så bra hand om dem.
 
Eftersom det ser ut som om de snart ska börja öppna ögonen så lägger jag ut bilder på dem idag, eftersom det inte är säkert att jag kan fotografera dem i morgon då de fyller 1 vecka. Kattungars ögon är så känsliga så man ska undvika blixt den första tiden då ögonen öppnats, och eftersom jag jobbar på dagarna är det svårt att få några bilder i dagsljus den här årstiden :-)
 
Migli 6 dygn och 236 gram
 
Miti 6 dygn och 193 gram
 
Linate 6 dygn och 180 gram
 
Caselle 6 dygn och 232 gram
 
Cino 6 dygn och 193 gram
 

Kommentarer
Postat av: Gurli

Dom är jättesöta och har blivit så stora! Kram

2012-11-20 @ 16:36:01
Postat av: Ingrid Näsholm

Fina och kraftiga. Dom kommer att växa fort. Lycka till med dom.
Önskar Ingrid.

2012-11-20 @ 22:33:38
Postat av: Margita

Så fina sibbar!! sen blir jag ju kattungesjuk också när jag ser de små liven! :)

2012-11-21 @ 13:49:13
URL: http://sengas.bloggplatsen.se
Postat av: Lena

Oh vilka goa runda fina klumpar..eh kattungar..=)..
De ser helt underbara ut och snart nog får vi
väl se ögonen också..

Kramis Lena och sibbarna i Kåge

2012-11-21 @ 15:02:02
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0