Orgie i Nova-bilder <3

Måste bara peppra med lite fler bilder på Nova från utställningen i helgen!! Marie SE*Sessans Sibiriska katter har skickat ett gäng bilder som hon tagit, och trots att Nova bor här och jag ser henne varje dag så blir jag lika överväldigad över vad fin jag tycker hon är när jag ser henne på bild <3 

Jag som hade önskat mig en utställningskatt, som rent temperamentsmässigt skulla funka och acceptera att ställas ut, verkar nu dessutom även lyckats få utseendet på hennes sida också! Hon är ju bara drygt 6 månader ännu, så man vet ju inte hur hon fortsätter att utvecklas men "so far so good" :-)

På hotellrummet


Träffar gammelmatte Susanne S*Laxforsens igen på hotellet kvällen innan utställningen!


Väntar på att komma till domaren... (undrar vad jag gör med munnen? ;-) ) 


Domaren Raymond gillar henne jättemycket <3


Eleven tittar och lär...


Så här glad blev jag när Nova blev Nominerad till panelen på lördagen:


Nova i panelen


Nova vilar upp sig i sängen på hotellet efter en lång dag!


Hos domaren Anne på söndagen! Fick EX1.... "med glede" skrev hon på bedömningssedeln! 


Avslappnad och fin i buren





Maya och Nova uppe för nominering på söndagen, men där föll hon mot en snygg "Skogis". Inte så lätt att bara vara 6 månader och konkurrera med de som är ända upp till 10 månader ;-)


Tack snälla Marie för att jag får använda dina fina bilder =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till fina Nova och utställningsresultaten.

Inte illa att bli NOM..

Hon är så fin så det är bara att hurra och gratta dig och Susanne till er vackra svarta fröken.



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

2012-05-05 @ 23:04:03
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Marie

Hihi oj så många Nova-bilder det blev. Nåväl det är svårt att motstå fr. Sotnos även om hon nu råkar vara en hund ;)



Kram

2012-05-06 @ 22:09:40
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Caroline

Vad många härliga bilder från utställningen, och Nova är ju hur tjusig som helst! Grattis till nomineringen!

Giron var på sin första utställning i helgen och skötte sig med den äran.



Caroline

2012-05-08 @ 22:56:14
URL: http://jaheca.se/lurvtussarna
Postat av: Ingrid Näsholm

Verkligt vacker katt Nova och äntligen en som accepterar att visa upp sig. Lycka till med henne framöver.

Ingrid.

2012-05-14 @ 22:03:22
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0