Underbara kattungar!

I helgen har det varit fullt upp med utställningen. Som ni säkert vet har vi arrangerat världens första utställning för bara Sibirier, och det var jätteroligt. Mer om detta kommer i ett eget inlägg senare.... Hoppas att jag ska kunna få knycka (blink blink) några bilder från Marie att lägga ut eftersom jag inte ens hade med kameran, då jag visste att det inte skulle bli någon tid att fota, eftersom jag även var funktionär!

Susanne från Laxforsens bodde hos mig i helgen, och då passade vi på att hälsa på Lotta (Atoll´s) och hennes underbara kattungar. Pappa till kullen är Giorno ur Moiras första kull, och de var nog bland de finaste kattungar jag någonsin träffat!! Helt bedårande och alla fyra töserna i olika kulörer. Fina och jämna i typen!!

Tack Lotta för att vi fick komma och våldgästa och tack för smarrig paj!!!

Här är sötnosarna - Maya fotade som vanligt:

Adina


Askina:


Amorosa:


Anemone:


Tycker nog vi vore värda en guldmedalj för att vi åkte därifrån utan att ha kattnappat en enda av dem <3

Kommentarer
Postat av: Lotta Liljeström

Jättekul att ni kom!



Vi fick ju våra aningar om smoke på Amorosa och Askina bekräftade när "Norrlandsligan" dök upp lite senare :-)

Fick räkna kattungarna noga flera gånger i går kväll, då det var risk för "kattnappning"!



kram

Postat av: Marie

Oemotståndligt söta, skulle vilja ha alla fyra!



Så roligt att våra färgmisstankar fick bekräftelse :) Tänk vilken fantanstisk färgpalette Leia och Gino har skapat :)



Kram

2011-09-06 @ 10:48:43
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Gurli

Maya! Vilka fina bilder du tagit! Kattungarna är jättesöta!

Kram

2011-09-06 @ 14:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0