Lotus och Cecinas födelsedagstårta!!

I går var vi hos mamma och åt lunch, och jag passade på att fota Lotus! Åh, trots att jag träffar honom så pass ofta kan jag inte sluta att bli imponerad över vilken maffig kille han faktiskt är! Han är så vacker och majestätisk, och jag kan bara kan stå och titta på honom och njuta <3

Men visst svider det lite att han inte vill komma till mig och gosa längre, utan han bara väljer sin nya matte! Klart det är jätteskönt att han trivs, men nog hade jag hoppats att han skulle bli lite glad över att se mig i alla fall...













När vi kommit hem var det dags att uppvakta födelsedagsbarnet Cecina =) Maya som först hade målat en fin ny matskål till henne gjorde hjärtformad fisktårta av torsk, lax och kattgodis som hon serverade i presenten! Gissa om hon blev glad... mest åt tårtan tror jag då förstås. För hon åt nästan halva på direkten, och sen gick hon tillbaka flera gånger under kvällen och mumsade tills skålen var nästan ren. GRATTIS igen lilla skruttan <3






Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara bilder på vackra Lotus. Han är verkligen en kille som har det. Trist att han väljer nya matte :S fast som du säger är det väl fantastiskt skönt att han trivs hos sin matte :D



Så fin tårta och skål Cecina fick. Förstår att hon var jätteglad över både den och innehållet :D



Kram

2011-09-27 @ 10:57:38
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Gurli

Jag känner det som ett stort privilegium att få ta hand om Lotus :) Han är verkligen en stor personlighet.Han trivs bäst när det är bara han och jag hemma. Roligt med de nya fina bilderna på honom.

Jag kan också intyga att Cecina verkligen gillade sin födelsdagstårta! Bra gjort Maya!



Kram från mig och Lotus

2011-09-27 @ 11:23:19
Postat av: Matilda

Å snygga Lotus - oj vad vacker han är!! Zova hälsar till sin stilige far!



Fiiin tårta Maya gjorde till Cecina!!!



Kram

2011-09-29 @ 13:30:05
URL: http://utgardkattens.blogg.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så otroligt fina bilder på en mycket underbar katt, Lotus, som har en speciell plats i mitt hjärta!



Vilken härlig tårta + skål Maya hade gjort till Cecina. Får se om jag får till en lika fin tårta när det är kalas (Jivara o Dolce) i december. ;) kram

2011-09-29 @ 17:13:25
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Ingrid N.

Ja LOtus är fin, stor o tuff och Cecina är ung och vacker

Ingrid.

2011-09-29 @ 19:45:06
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Lotus är så snygg så till och med min man kunde ha tänkt sig två katter när han kom på tal och det vill inte säga lite ;-)

Cecina är ju såå söt.

Mycket fin skål Maya gjort och jag förstår att innehållet uppskattades!

Kram Anna-Lena, Johanna och Sera

2011-10-01 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0