Sista kvällen med gänget!

Ja, nog känns det lite sorgligt nu när det är sista kvällen på länge som vi kommer att ha kattungar hemma! Tog några bilder på dem, och tänkte på att här är dessa fyra tjejer så tighta och har så roligt ihop och de har ingen aning om att det är sista kvällen tillsammans. Ja, jag vet att katterna inte funkar så, utan kattungarna kommer att tycka det är jättespännande då de får flytta in till sina nya hem, men visst skär det lite i hjärtat när man tänker på det!! 

I morgon tar jag tåget till Stockholm med småbrudarna, och vi sover över hos Nelly, Thea, Annika och Anders där Tuss ska bo sedan. På fredag möter jag och Bellona Lotta från Karlstad, och då ska hon äntligen få träffa Bellona och ta med sig henne hem till familjen. Jag vet att det är en lillhusse som heter Hampus, och en lillmatte som heter Amanda som längtar väldigt mycket efter henne, och kanske husse Peter också längtar lite ;-)

Jag hoppas innerligt att Moira och Cecina kommer att fortsätta vara lika goda vänner även efter kattungarna flyttat, och att de kan ha glädje av varandra när det bara blir de två kvar hemma!

Här är tjejerna tillsammans



Bellona i närbild
 

Tuss (Aurora) och mamma Moira


Hela gänget - måste lägga ut denna även om den är lite suddig, men det är kanske sista bilden på dem ihop. (sentimental som man är ;-) )


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh... Jag förstår att det känns lite vemodigt. Jag hoppas kvällen var underbar igår! Längtar så efter att få hem Bellona! <3 Ska skapa en Bellona-blogg så du kan följa henne!

Kram Lotta

2011-05-12 @ 07:44:14
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så fina bilder på busungarna. kram

2011-05-12 @ 15:38:26
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Lotta

Sötisarna! Förstår att det är blandade känslor när de nu ska flytta. Kan tänka mig att du kommer tycka att det är mycket jobbigare än Moira ;-)



Nosgos och "lyckatillilivet-kurr från Gino och mig

Postat av: Lotta

Sötisarna! Förstår att det är blandade känslor när de nu ska flytta. Kan tänka mig att du kommer tycka att det är mycket jobbigare än Moira ;-)



Nosgos och "lyckatillilivet-kurr från Gino och mig

Postat av: Marie

Åh vad sentimental jag blir! Det riktigt "kramar" om i hjärtat! Visst kommer Tuss och Bellona att få det toppenbra. Men jag hoppas kunna följa både Tuss och Bellona i sina nya hem (känn ingen press nya mattar och hussar ;) ).



Stort lycka till!

Kramis från matte & nosgos från de vita sessorna

2011-05-12 @ 21:26:07
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0