Nya klösmöbeln blev succe =D

I går kom den nya klösmöbeln som jag hade beställt åt kattungarna. Efter en stunds skruvande och hjälp av både Cecina och Moira som tyckte det var väldigt spännande, fick jag ihop alla delar. Jag valde att skruva ihop den utanför rummen där kattungarna är, för jag insåg redan innan att det skulle vara en omöjlighet att lyckas med all deras "hjälp" också =) Men då jag bar in det till dem var de lite skeptiska först, och ingen av dem började klättra i det. De behövde nog en stund att vänja sig, för i kväll har det varit som värsta leklandet för dem i stället!

Dessutom hittade jag alla kattena liggande i det då jag kom hem från jobbet idag, så nu verkar det vara väldigt populärt av alla katterna, även om storleken jag valde är mer anpassad för de mindre modellerna av katt  ;-) Jag vill ju inte att kattungarna ska ha ett för högt lek-ställe att vara på så de ramlar och gör sig illa! 

Några bilder från i kväll.

Först alla katterna i nya möbeln:


Sedan alla fyra kattungarna ihopkurade i ena hängmattan. Man undrar hur de får plats?


Aurora och Caelus i närbild: 


Måste visa några bilder i farten också...

Bellona






Musse (Plutus):






Tuss (Aurora):






Caelus:







Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara bilder på hela gänget! Hur söta är inte bebisarna på bilden när de ligger i hängmattan (vi har ju en sån också och den ligger Liris jätteofta i så den är en favorit här hemma med!). Vad fina Moira och Cecina är på första bilden, så underbart att se dem tillsammans! :)



Det är nog tur för er att jag inte hälsat på er på så länge. För jag tar nog med mig Aurora hem då ;) Herregud vilken vacker tös hon är, redan nu! Nu vet jag favoritfärgen OM det nu blir en liten tisse miss till här i framtiden.. Aurora är bara för läcker!



Nej nu måste jag komma och hälsa på bebisarna!! Längtar så efter dem!

Kramis

2011-04-01 @ 09:28:53
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Gurli

Vilka underbara bilder av alla katterna i klätterställningen. Du borde sälja dem som reklam till dem som tillverkar/ säljer den. Kram från mig och Lotus

2011-04-01 @ 09:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0