Mina vackra flickor!

Oftare och oftare tycker jag att man ser att tjejerna ändå ligger i närheten av varandra, och även om man ibland hör att Moira fräser till mot Cecina så tyr ändå Cecina sig rätt mycket till henne i alla fall! Båda tjejerna gillar till exempel att ligga på golvet i badrummet och njuta av golvvärmen.

Så här såg det till exempel ut nu i kväll - inte tillsammans men ändå nära:


Cecina i närstudie - fråga mig inte vad hon har friserat ena örontofsen med ;-)




Moira som nu har en månad kvar tills bebisarna beräknas komma, har gått upp ca 500 gram hittills. Hon sover ganska mycket och jag tycker man kan se en viss skillnad på formen över ryggen på henne också.


Kommentarer
Postat av: Marie

Snygg form på örontofsen, Cecina hade. haha nej vi vill nog inte veta vad hon använde för att lyckas med den ;) Liris lyckas ofta få håren i öronen att sticka upp rakt upp så hon ser ut som en Main coon med rejäla örontofsar :)



Moira ser absolut lite rundare ut nu, lillgumman! Håller tummarna att allt går väl och att det kommer små bebisar om en månad. Och roligt att se att de ändå ligger nära varandra. Med tanke på hur Moira tyckt om de små tidigare så är det ju stora framsteg att se dem sådär avslappnade och nära varandra.



Kramis

2011-01-13 @ 14:51:06
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Vad skönt att det verkar gå bra och att Moira accepterar Cecina mer och mer. Snart ligger de kanske som en "pälshög" med 8 ben, som Gino och Flippen brukar göra. Tack vare att grabbarna har så olika färger brukar man ändå kunna se att det är två katter.

Kolla min blogg så ser du vad jag menar...



kram

Postat av: Sofia

Oj vad stor Cecina ser ut att ha blivit! Måste komma och hälsa på nån dag snart!

2011-01-15 @ 13:23:42
URL: http://dottyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0