Med eller utan vitt??

Det är frågan =) När kattungarna föddes tyckte jag att alla var utan vitt förutom Aurora, men nu vette tusan! Trodde det ljusa på Bellonas högra tass skulle bli aprikos, men ännu ser det bara vitt ut! Har tagit några bilder på henne idag och skulle vilja veta vad ni tror!! Tänk att det här med mönster och färg ska vara så svårt, men bra att jag inte behöver registrera dem ännu ;-) Längst ner finns en bild på Moira i exakt samma ålder, och hon har vita tassar/tår idag!

Här är Bellona i alla fall:
 



Lite lustig vinkel för vi skulle vända på henne, men man ser lite bättre här:
 

Bellona försöker redan smita från bolådan =)


Moira 11 dagar gammal

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh...såååå söt så söt liten Aurora..

Hur kan du tro att nån kan fokusera på

vitt eller inte vitt på nån liten tass när hon är så bedårande...



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

2011-02-22 @ 20:07:07
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Ja, detta var inte lätt!!

Jag har nog tänkt som du gjorde också gjorde först, att det INTE är vitt. Men efter att ha sett bilderna på Moira i samma ålder och med tanke på att jag vet hur vita hennes tassar är idag så är nog möjligheten att även Bellona har vita tassar stor. Förhoppningsvis blir fårgen tydligare bara hon blir lite äldre.

Hur söt som helst, med eller utan vitt!!



kram

Postat av: Kicki

Lena, det är ju inte Aurora utan Bellona <3 Men söt som socker - det håller jag med om =)



Lotta, ja det är svårt men förhoppningsvis visar det sig innan de ska reggas!

2011-02-22 @ 22:36:54
URL: http://lince.se
Postat av: Marie

Tror också Bellona får vitt, precis som mamma. Men tidigare tyckte jag också att det såg mer aprikost ut än vitt. Men nu svänger jag, nu ser det vitt ut på lilltassen. Även om jag måste hålla med föregående talare. Svårt att titta på färgen på tassen, när man ser någon som är så otroligt söt ♥♥♥



Kram

2011-02-23 @ 15:44:31
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0