5 månader och 2 veckor idag!

Idag har vi både kattungarna som fyller 2 veckor och Cecina som fyller 5 månader!! Har tagit nya bilder på bebisarna, och de blir större och mer rörliga för varje dag! Lyckades komma hem tidigt från jobbet idag så jag hade riktigt dagsljud då jag fotade så jag slapp blixten helt. Måste säga att det är mycket roligare att fota i riktigt ljus för bilderna blir så mycket bättre i färgerna då. Cecina fick fisktårta med godis serverat av Maya så ni kan gissa om hon blev glad lilla skruttan <3 

Cecina på 5-månaders dagen:


Fisktårtan som Maya gjort:


Plutus:




Aurora:




Caelus:




Bellona:



Kommentarer
Postat av: Ingrid Näsholm

Supersöta måste kolla själv. Vill ha hela gänget!

Ingrid.

2011-02-25 @ 21:39:15
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Marie

Underbara bilder Kicki, det är nog jag som måste gå på fotokurs hos dig nu och inte tvärtom. :) Tycker bilden är i toppklass! :)



Och precis som du skriver, blir färgerna mycket vackrare och mer naturtrogna om man kan slippa ifrån blixten. När jag fotat hoyor genom åren har jag helst använt mig av naturligt ljus. Så jag har "jagat" de få timmar bra ljus under den mörkare årstiden. :)



Bebisarna är så otroligt fina allihopa så jag måste nog sluta läsa här i bloggen. vill-ha-begäret blir bara värre och värre! Även om tjejerna är mina favoriter, så går inte killarna av för hackor heller. Så ljuvliga bebisar alla fyra ♥♥♥♥



Grattis till övriga Flodkullen i efterskott på deras 5-månaders dag. Hoppas alla fick lika fina dagar som Liris och Cecina fick :D



Kram & nosgos (pussa bebismagarna också från oss)



2011-02-26 @ 11:42:16
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Stort grattis till Cecina o syskon i efterskott och till vackra bebisarna på 2-veckorsdagen. Tiden går så fort. Vilken fin fisktårta Maya hade gjort! :) kram

2011-03-02 @ 15:52:56
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0