Kattungebilder 5,5 vecka

God fortsättning önskar vi er alla, och jag hoppas ni haft en underbar jul!

Denna veckan kommer 5-veckors bilderna lite senare än vanligt, men av förklarliga skäl! Dels så klart den vanliga julstressen, men sedan fick Marie åka med Liris till veterinären och operera henne i onsdags =( Tack och lov gick det bra, och ni kan läsa mer om detta här! Men det lär ha varit ordentlig kaotiskt hemma hos familjen Holmberg den senaste veckan. Men trots detta lyckades Marie få till dessa fantastiska bilder på kattungarna i söndags!!

Fler bilder finns på min hemsida!

Giacinto


Anziani


Giglio


Siringa


Papavero


Dandelio

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Ja fy vilken hemsk pärs med Liris. Jag är glad att jag läste när det var över. :( Skönt att hon är på bättringsvägen igen och Marie gör ett otroligt bra jobb med dessa vackra, vilda ;), blommor.



Det är ofattbart vad som har hänt Roger och mina tankar går väldigt ofta till Carina med familj. Jag önskar bara att jag kan hjälpa till mer än det lilla jag gör.



Stor kram till dig och familjen och alla vackra katter. kram

2011-12-27 @ 16:30:43
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Lena

Oh så söta de är..

Vem kan motstå såna här godingar?

Läste just om Liris och man kan ju undra vad

katterna får för sig..Skönt att det ordnat sig..



Önskar er ett gott slut på detta år och

ett härligt nytt 2012 !



Kram Lena och sibbarna i Kåge

2011-12-28 @ 10:48:45
URL: http://miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0