Moira-bombning och lite försmak av planer ;-)

Moira satt på altanen som vanligt i morse, och när solen lyser på henne kan jag inte få nog av att se på henne för hon är sååå vacker <3 Tyvärr gör hon sig bättre i verkligheten än på bild, och med henne kurrande i knäet kan man inte annat än att vara lycklig över att ha en sån katt!!

Här är i alla fall några bilder av min tjej








Sedan fick jag idag två glädjande besked!! Det första var att Ryzhko/Björn i morse blivit pappa igen! Denna gången tillsammans med Nikopeja´s Petra hos Nikopejas åt 6 små underbaringar. Nu ser jag fram emot lite mer info och bilder på dem så jag kan få skryta lite här som nybliven "farmor" igen!

Den andra roliga nyheten var att om allt går som tänkt så kommer vi (S*Lince´s) att få en ny kull nu i höst! Förhoppningsvis kommer Nessa att paras inom kort =) Nessa bor hos min underbara fodervärd Marie i Bergeforsen! Mer info kommer snart.........

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh underbara Moira. Håller med matte, en sån vacker tjej kan man inte fotografera nog ofta. Roligt dessutom att se att det inte är många månader sen hennes bebisar flyttade och hon är redan i toppkondition igen :) Inte bara en vacker och duktig mamma, utan dessutom en bra avelshona på alla sätt och vis :)



När det gäller avelsplanerna är jag såklart eld och lågor, och hoppas att allt flyter på enl planen :)

Kram



Kram

2011-08-03 @ 10:58:04
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Lena

Hon är verkligen vacker din Moira..



Lycka till med planerna..

Kramis Lena och sibbarna från Kåge

2011-08-06 @ 00:35:06
URL: http://www.miramilaia.se
Postat av: Ingrid N.

Moira är vacker även på foto. Ser fram emot MEKs kattutställning om en vecka.

Ingrid.

2011-08-06 @ 20:12:28
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Marinettes

Hon är så läcker din Moira. Så spännande att Nessis ska paras igen, undrar med vem?

Kram!

Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så fin hon är Moira och vad roligt att snart få höra talas om vilken snygging du har hittat till Nessa! :) kram

2011-08-08 @ 23:31:04
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0