Ett par bilder igen...

Inte på alla den här gången, men vi får väl försöka vara rättvisa i längden i alla fall ;-)

I dag har de verkligen smaskat babypuré blandat med mjölkersättning så det låtit om det. De slickar och äter från våra fingrar, och ett par av dem har redan ätit lite från en tallrik också. Det svåra är att hålla Nessa därifrån, för hon älskar maten och försöker sno åt sig allt hon kan!! 

Olona i en udda position!
 

Isonzo har besök av sin andra lillmatte Sara (extra skoj att Sara och Vilma bor grannar med oss, så ni kan gissa om det kommer att bli många mysiga besök för Isonzo här framöver)


Så har vi lilla Cecina som blir kvar här hos oss <3


Maya och Cecina matchar idag ;-)



Kommentarer
Postat av: Marie

Min absoluta favoritbild, bild nr 1, jättegulligt med svansen. Hon ser lite blyg ut :D



Det är ju faktiskt liiiite orättvist att Izonsos småmattar kan komma så ofta.. Rackarns att det är så kallt, annars hade det blivit ett tält på er gård i några veckor framöver :D



Sist men inte minst, vilken skönhet hon är Cecina, absolut ljuvlig ♥



Kramar från Bergeforsen

2010-10-18 @ 20:16:37
URL: http://www.fotofyndet.se
Postat av: Kicki

Ha ha, det är ju inte direkt så du bor så långt bort du heller Marie :-) 10 minuter i bilen är väl inget att klaga på... Jag känner de som bilade Göteborg-Kiruna (165 mil enkel väg) tur och retur samma helg för att hämta hem sin lilla sibbe!Men inte behöver du tälta, vi har ju bäddsoffa ;-)Ni är välkomna när ni vill!!!



2010-10-18 @ 20:29:50
URL: http://lince.se
Postat av: Marinettes

Typiskt att inte min favvis Po var med den här gången då, får i stället njuta av Olona, Isonzo och Cecina idag. Kram!

Postat av: Lena

De är ju hur söta som helst !

Försöker pussa dem på dataskärmen men

det ger liksom inget...Får njuta av

bilderna bara =)



Kramis Lena och Kågesibbarna...

2010-10-19 @ 17:35:50
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Marie

Bäddsoffa va?! Det är taget!! Jag kommer när jag nattat mina två troll här hemma, typ om 10 min ;)



Ajdå ja då ligger jag såklart i lä som klagar över 2 mil ;) men det är ju såhär att jag längtar å längtar.. Och då inbillar man sig ju att bara jag träffar småttingarna och deras fantastiska mamma en stund så går det över ett tag iaf.. Men nej så är det inte, det blir bara VÄRRE!! Nästa gång jag kommer och hälsar på, räkna dem inte så noga då.. och skulle det vara så att någon saknas företrädelsevis en vit sessa så var inte orolig.. hon dyker väl upp nån dag visslar



Nej då vi ska försöka vänta tills i december ;)

Kramis



2010-10-19 @ 20:16:52
URL: http://www.fotofyndet.se
Postat av: Ingrid N.

Ja det är tur att jag hälsat på raringarna i dag och själv fotograferat och filmat Po-singen som jag passade på att tinga. Ja dom andra sötnosarna blev också filmade och skall senare kunna ses via min hemsida.

Kurrrr från Ingrid.

2010-10-19 @ 20:24:57
URL: http://isrosen.se
Postat av: Anna-Lena

De är så fina allesammans :-)

Vad härligt det är att läsa era inlägg om hur ni längtar efter era tingade kissar. Såå mysigt med en kissekatt som kurrar på bröstkorgen kl. 4 varje morgon, och nää, jag är INTE ironisk. Det är det mysigaste som finns, de nätter jag jobbar längtar jag som tokig efter Sera <3

Kram till er allesammans!

2010-10-19 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0