3 veckor idag!

Tiden flyger och hux flux har det gått 3 veckor! De blir så klart bara sötare och sötare, och idag har vi haft besök både av ett trevligt par som testade allergi (verkade gå jättebra - lycka till om ni läser) och sedan av både Isonzos nya lillmatte Vilma, och även av hälften av Liris nya familj, matte Marie och lillhusse Leo =) Tack snälla för både presenter och blommor - kändes som det var julafton ;-) och tack snälla för att ni finns och ställer upp för oss!!

I går blev det klart och bestämt att Cecina kommer att stanna här, och hon kommer förhoppningsvis att bli Lince´s blivande avelshona om ett par år, men framför allt har hon totalt charmat hela familjen!!

Så klart lite nya foton på hemsidan och även ett smakprov här som vanligt!

Cecina och Isonzo poserar sött


Isonzo med sin matte Vilma


Liris med matte Marie och lillhusse Leo


Stiliga pojken Po


Olona har precis fått smaka på lite babymousse blandat med mjölkersättning =)

Kommentarer
Postat av: Ingrid N.

Dom blir bara finare. Snart kommer jag och hälsarpå min blivande hane Po igen.

Kurrrrr Ingrid.

2010-10-16 @ 19:24:45
URL: http://isrosen.se
Postat av: Marie

Det är vi som ska tacka för ert förtroende♥ Våran lilla isprincessa har fångat mitt och Leos hjärta totalt ♥ Vilken liten underbar tjej, vi är så glada och tacksamma att få henne som ny familjemedlem. Vi är så lyckliga och längtar i massor tills i december♥



Ikväll kan jag bara konstatera att jag alltid av någon outgrundlig anledning lyckas göra konstiga grimaser de flesta gånger jag fångas på bild (urk!) :s



Sen behöver vi nog komma och träna att hålla lillan snart igen ;) för på bilderna ser det helt klart tillkrånglat och bakvänt ut. Hahaha



Kram och pussa lillgosan på magen från oss.

2010-10-16 @ 20:19:17
URL: http://www.fotofyndet.se
Postat av: Marinettes

Tänk att det redan gått tre veckor, lyckliga Ingrid som får lilla Po hem till sig.

Postat av: Lotta

Förstår att ni behåller Cecina :-)

Grattis Ingrid till Po.

2010-10-17 @ 15:46:03
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0