Så var det redan halvtid!!

Sex veckor har nog aldrig gått så fort känns det som, och det värsta är väl att de kommande sex veckorna lär gå minst lika fort! Kattungarna fick flytta från lilla hagen för ett par dagar sedan, för jag märkte att de hade så mycket spring i benen så de ville ha större jaktmarker! Nu har de hela köket och matrummet att busa fritt i.

I dag har både Liris familj varit här och även Olonas bilvande matte och husse. Det är nu bestämt att hon ska få flytta till Enånger, och de verkar ha funnit varandra ordentligt <3

Ett gäng bilder från 6-veckors dagen - som vanligt finns fler nya bilder på hemsidan 

Här 3 sovande bebisar:


En trött Cecina:


Isonzo klättrar mot högre höjder:


Liris:


Olona:


Po:


Isonzo:


Cecina:


 

Kommentarer
Postat av: Monica

De är härligt söta, hela bunten, men Cecina är helt ljuvlig!

2010-11-06 @ 17:36:00
URL: http://www.monicap.se
Postat av: Anna-Lena

Helt otroligt vilka bra bilder, sötnosarna ser om möjligt ännu sötare ut idag!

Om jag skulle måsta välja en tror jag inte att jag klarat det.

Mvh Anna-Lena

2010-11-06 @ 20:22:06
Postat av: Susanne

Hur ljuvliga får man vara egentligen??

Tänk att halvtid redan har passerat.

Njut medan tid är! <3

2010-11-10 @ 20:43:14
URL: http://laxforsens.mine.nu/
Postat av: Ingrid Näsholm

Bara finare hela gänget.

Ingrid.

2010-11-11 @ 14:12:55
URL: http://isrosen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0