Slutbesiktningen klar!

I morse var vi hos veterniären och kattungarna fick sin andra vaccination och blev chipmärkta. De genomgick också en veterinärbesiktning så att jag och köparna vet att allting är som det ska med de små!

Precis som förra gången studsade de ut ur buren och sprang nyfiket runt i rummet för att utforska. Även Moira tyckte det var spännande och försökte nog mest ta sig upp på ett högt skåp som stod där. Allt var som det skulle med de små, och även om de nog tyckte att den STORA nål som satte chipet gjorde lite ont, så fortsatte de ändå att leka så fort de blev nedsläppta på golvet igen. Jag tror nog att det var jag som tyckte det var läskigast ;-) 

Nu är de hemma igen och de verkar ganska trötta hela bunten. Jag har suttit och skrivit ut alla papper som de behöver inför försäljningen, och även scannat in alla dokument så att även jag ska ha kvar en kopia här hos mig. Det är rätt mycket pappersexercis som ska fixas innan allt är klart för flytt!

Här är bilder på dagens små trötta troll:

Sera och Notte flyttar först. Här är Sera som nog tyckte att veterinären tufsade till hennes fina päls:



Notte slappar på lilla klösträdet:



Gino flyttar på måndag:

   

... och sist att lämna boet blir Mattina som flyttar på onsdag:



Det börjar kännas mer och mer verkligt nu att de snart ska flytta, och även om jag vet att de kommer att få världens bästa hem, så kommer jag nog att gråta en skvätt då de åker.

Men en som kommer att bli glad är nog Nessa som igår berättade på sitt eget vis att hon INTE vill bo kvar hos familjen Eriksson. Jag hoppas verkligen att hon blir glad igen då småbusarna flyttar:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0