"Tjärlek"

Måste få spinna vidare på detta underbara! En Idolkväll som denna tänker jag på Geir som alltid pratade om kärlek eller "tjärlek" som han alltid sa =)

Nu inser jag plötslig hur utanför Moira måste ha känt sig, och att hon verkligen längtar efter egna små bebisar att få ta hand om igen <3 

Här är kvällens Moira tillsammans med Liris denna gången:




För övrigt säger jag bara HEJA JAY!! Du regerar!! Synd att Linnéa åkte ut förra veckan för helst hade jag sett dessa två i final. Nu står alla förhoppningar och tron på Jay!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men åh vad underbart att få se Moira så lugn och gosig mot de små. Det ser verkligen ut som Liris och moster Moira har det mysigt tillsammans♥♥ Klart Moira saknar att ha egna bebisar, lillgumman. Kanske snart är dags Moira?



Idolsnacket ger jag mig inte in i, vi har missat årets säsong helt och hållet :s



Kramis

2010-12-03 @ 22:51:00
URL: http://www.fotofyndet.se
Postat av: Anna-Lena

Åhh vilka underbara bilder <3

Idol har jag aldrig sett så jag låter det vara osagt ;-)

2010-12-04 @ 19:29:20
Postat av: Ingrid Näsholm

Jag njuter av bilderna av en harmonisk Moira. Förstår att hela familjen mår bra av detta.

Ingrid.

2010-12-05 @ 11:29:55
URL: http://isrosen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0