Frustrerande...

I morse då jag gosade med Nessa så kollade jag lite på hennes tuttar igen. Idag på dag 22 är de helt plötsligt bleka och mindre igen =( Frågan är om hon spelat mig ett spratt och bara lurats vara dräktig. Eftersom tålamod inte är min starka sida så har jag bokat tid för ultraljud på måndag så att jag får veta..... Kan jag börja hoppas på kattungar i huset igen, eller ska jag vänta på omlöp?

Nu är det bara att vänta....

I morgon ska vi på 40-års kalas! Det ska bli jätteskoj - cocktailparty blir det så jag har rotat fram en av mina "kryssningsblåsor" som jag annars inte har chans att använda så ofta. Glitter och glamour ;-)      

Kommentarer
Postat av: Marinettes

Håller tummarna för att ultraljudet är positivt.

Låter kul med coctailparty, inte ofta man luftar festblåsan, ha så kul.

Postat av: Monica

Håller tummarna för bebbar.

När Silje väntade sin första kull var det lika dant, röda och svullna tuttat ena dagen och ingen ting nästa dag.. Det blev 5 kattungar :-)

2010-08-13 @ 16:11:39
URL: http://www.knephs.se
Postat av: Kicki

Tack för tumhållningarna =)

Skönt Monica att få höra om Silje - då finns det hopp trots allt!!!

2010-08-13 @ 18:05:38
URL: http://lince.se
Postat av: clarellis

Visst är det jobbigt att inte veta, håller tummarna!

2010-08-13 @ 21:20:27
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/
Postat av: Gurli

Lotus och jag håller tummar och tassar för att det skall bli kattungar :)

2010-08-13 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0