Ny katt mitt bland alla kattungar =)

I dag har jag varit och hämtat en ny katt som förhoppningsvis ska bli vår nya avelshane. Jag hade sån tur att detta lilla charmtroll sökte ett nytt hem, och kunde därför inte göra annat än att ta chansen och köpa honom. Hans stamtavla är jätteintressant och han blir den enda ur kullen som kommer att gå vidare i avel. 

Det känns som att ödet ibland talar om hur saker och ting ska bli, och jag tror att det är en mening med allting. Kissen heter S*Nikopeja´s Ryzhko och är 5 månader gammal. Läs om honom på vår hemsida

Ett stort tack till Eva som tipsade om att han skulle omplaceras och till Maria som lät mig köpa honom. Ryzhko kommer att bo på foder hos Ann Britt med familj och Main Coon killen Arki i Sundsvall. Tusen tack för att ni tog emot en lille prinsen så fint <3

Här är en bild på lille killen:

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Härligt att allt gått bra, jag följer er här på bloggen! kram från Umeå

2010-04-28 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0