Min "guldkatt" med skogens guld!

Nu är det bara en vecka till skolorna börjar och jag ska börja jobba igen, och man undrar var sommaren tagit vägen. Det känns i luften att hösten är på gång, men det finns ju vissa fördelar med hösten också!

I går kom mina fantastiska svärföräldrar och försåg oss med skogens lyx! Först en stor hink med härliga blåbär, och senare på kvällen kom de förbi med massor av gula kantareller!! Moira var nyfiken och undrade vad det var för något!
 


I dag ska jag och Maya rensa härligheten!! Mums!!!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Å så härligt......!!!!



Inte att sommaren är slut.... men kantarellerna..!!!!



Må så gott

// B

2009-09-22 @ 08:16:11
URL: http://fitinnanfyrtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0