Badardag

I dag har det varit stora badardagen - först fick Nessa sig en omgång eftersom hon ska ställas ut i Östersund i helgen, och sedan båda barnen! Man måste ju ha rena barn att lämna över då barnvakterna kommer . Lasse är i USA så därför fick vi kalla in farmor och farfar som ställer upp som vanligt =)

Nessa går faktiskt ganska bra att duscha, men i dag lyckades hon ta ett jätteskutt upp på min rygg vilket gjorde att jag blev drypande våt jag också. Sedan efter att ha fått torka till en stund åkte hårblåsen fram och det är mindre populärt. Hon fattade direkt vad som var på gång och gömde sig under sängen.

I dag fick jag ta barnen till hjälp med att hålla i blåsen medan jag borstade - funkade faktiskt jättebra och de var glada över att kunna hjälpa till! Nu hoppas jag att lilla fröken Nessa låter bli öppna spisen fram tills vi åker i morgon!! Allt är packat och klart nu, så det är bara att ge sig av då jag slutat jobbet. Ska bli skönt att komma fram i bra tid.

Här är ett par bilder från kvällens övningar... först en blöt tjej och sedan efter ett par svängar med fönen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0