Tuss och Leo väntar kattungar <3

Nu har det hunnit gå ett tag igen mellan inläggen, men det blir ju ofta så när man inte har kattungar hemma! Alla kattungarna flyttade under januari månad och enligt rapporter från de nya hemmen mår de bra och trivs i sina familjer <3
 
Vi planerar några utställningar framöver, och först blir det Umeå där både Julle, Nova, Minessa (Genova) och Kia (Arancia) kommer att ställas ut. Det ska bli jätteskoj för vi har inte ställt ut sedan i augusti förra året.
 
Sedan har Tuss (S*Lince´s Aurora) hunnit vara på dejt också! Tuss bodde ju hos min svägerska med familj på foder i Stockholm och de tog hand om min Fotbollskull innan Tuss övergick i deras ägo. Nu tyckte familjen det var så roligt med kattungar att de beslutat att ta en egen kull på Tuss också, vilket jag tycker är superroligt eftersom Tuss enligt mig både har en jättebra stamtavla, och var en supermamma som gav fina och trevliga kattungar.
 
Så någon gång kring den 23-25 mars kommer kattungarna att titta ut, och de kommer att bo i Stockholm. Pappa är underbara Leo (Magica De Vil´s Leonid af Abaz) och förväntat färgutfall är röda honor och hanar, svarta hanar och sköldpaddsfärgade honor. Troligen mönstrade och med eller utan vitfläck!
 
Här kan ni se stamtavlan på de väntade kattungarna! Här kan ni läsa mer om Tuss på hennes blogg
 
Kontakta mig om ni är intresserade av en kattunge så förmedlar jag kontakten med familjen!
 
Tuss och Leo <3
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0