En skön lördag morgon!

Det är så mysigt när man är ledig, och man kan sätta sig nere i kattungehagen i lugn och ro på morgonen och bara njuta <3 Tog med mig kameran och både fotade lite och filmade en film på bustrollen!
 
Hela gänget <3
 
Dino och Bea hänger ofta ihop, vilket passar bra för dessa två busar!
 
Mozart sträcker ut sig!
 
Duna som faktiskt KAN ha kattityd hon med, trots att hon är ljuv som en reklamfilm för sköljmedel ;-)  
 
Elba visar upp sin fina profil
 
Kattungar grimaserar rätt mycket har jag insett, och det är lika sött varje gång man fångar det på bild <3
 
Elba till exempel
 
Elba och Linea, fråga mig inte vad de håller på med :-)
 
Linea poserar fint, hon som ska få besök ända från Stockholm i morgon <3
 
Skönt att vila lite ser Linea ut att tycka, här med Duna i bakgrunden!
 
Bellan verkar fundera på hur hon ska komma upp i korgen, som om det vore ett problem....hon brukar ju ligga där uppe hela tiden ;-)
 
Lägger mig väl inne i den i stället då
 
Uppe till slut tillsammans med Dino och Bea 
 
Här kommer filmen, tyvärr så hade lilla Siena/Bellan somnat så hon är inte med här, så jag får se till att filma snart igen när hon är vaken också!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Så fina bilder på hela gänget. Träffade hela gänget igår, och de är otroligt charmiga och mysiga små <3 Vi längtar, längtar, längtar tills Duna är stor nog att flytta hem <3

Kram
Marie

2013-09-18 @ 08:51:24
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0