7 busiga små troll <3

Jösses säger jag bara vad mycket som händer på två dygn! Bara sedan i fredags har det blivit en helt annan fart i hagen, och de går jätteduktigt på toalådan nu! Vilken skillnad på deras medvetenhet bara på den här korta tiden, och nu leker de helt plötsligt med leksaker och jagar varandra på ett helt annat sätt <3
 
Här är några bilder från idag, men tyvärr rätt suddiga! Men det kan förklaras med att det helt enkelt var full fart på dem och de var inte stilla så länge så att bilderna hann bli skarpa! Så det var väl ungefär så här som jag ser dem också .... lite dimmigt :-)
 
Först och störst - Dino! 
 
 
Doblò snygga coola killen!
 
Ettan som är näst störst av tjejerna nu!
 
Femman, fortfarande störst... men matte, får jag inte vara ifred på toa?
 
Sexan, sötare än socker! Vår egen lilla blå docka <3
 
Bus-fia, trean härjade nästan mest idag! 
 
Tvåan med sexan i bakgrunden! 
 
Tvåan med sin bedårande prick och strimma på nosen <3

Kommentarer
Postat av: Linda Aller

Men gud så sööööta dom är, blir ju alldeles tårögd när man ser dom små sockertrollen ;-)

2013-09-02 @ 11:11:38
URL: http://www.beautywise.se/Lotus/Index.htm
Postat av: Sofia

Ge mig femman!!

2013-09-02 @ 23:12:35
Postat av: Marie

Ljuvliga små hela gänget <3 Du har väl inte kontrollräknat dem såg noga sen tidigare idag ;)

Kram
Marie

2013-09-06 @ 21:35:26
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0