Lyssna på denna sången <3

Den 16 september på kvällen råkade en ung kille ut för en olycka med sin cross, och på natten orkade inte hans kropp kämpa längre. Emil Sjödin somnade in bara 19 år gammal. Emils mamma Sara är min bästa jobbarkompis och mina tankar har varit med henne sedan dess <3
 
Samma dag som olyckan skedde så lyssnade Emil på en ung talang, som både skriver låtar och sjunger och när Sara fick höra det kontaktade hon killen som heter Emil Assergård. Han kom hem till henne, och fick veta så mycket det bara gick om Emil, och skrev den här låten som han sedan sjöng på hans begravning! Så otroligt passande och gripande, och jag är så imponerad på denna unga killen. Jag var där och jag kan säga att det fanns nog inte en människa i den fullsatta kyrkan som inte grät när de hörde sången!
 
Nu har han spelat in den i en studio, och lagt ut den på Youtube, tillsammans med ett fint bildspel om Emil Sjödin som jag vet är saknad av så många, och han kommer aldrig att bli glömd!

Jag tror att denna unga artist kommer att gå långt och jag håller tummarna för honom!   
 
<
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0