Lite blandade bilder av fruktkullen, 4,5 vecka gamla!

Passade på att fotografera lite när jag var på besök hos Moira och småttingarna. De växer så det knakar det här gänget också och har börjat busa ordentligt sedan de flyttade in i hagen. När jag kom var det middagsdags och de satt och smaskade kattungemousse från Birgittas fingrar med god aptit! 
 
Lillmatte Li hjälper gärna till att leka med dem, och hon är jätteduktig med kattungarna <3
 
Här är Arancia och Limone
 
Arancia, som jag kommer att spara i uppfödningen hos en fodervärd <3
 
Enda killen Calce, och syrran Limone är väldigt lika varandra!
 
Calce kommer om allt går som planerat säljas som avelskatt och få lämna några kullar när han blir stor!
 
Hela gänget poserar på en bild =) Nettarina, Calce, Mela, Limone och Arancia
 
Limone kommer att flytta till Skåne och "Milou" (Chiara i Fotbollskullen) 
Limone är stor och grov och har härliga vita sockor och strumpor <3
 
Sötnosen Mela blir sällskapskatt här i Sundsvalls-området!
 
Nettarina och Arancia
....och Arancia och Nettarina som omväxling ;-) 
 
Nettarina, eller Mini-Moira som hon även kallas är den enda kattungen som inte hittat sin nya
familj ännu! Hon kommer inte att säljas som avelskatt eftersom två syskon redan ska gå vidare,
utan ett hem som älskad sällskapskisse och ev. utställning är vad vi söker åt henne <3 
 
Va? Kan någon motstå söta lilla mig ser hon ut att undra? <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0