Juliy, nu 7,5 månad gammal!

Vår "lilla kattunge" Julle är helt plötsligt inte så liten nu längre! Klart han beter sig som en kattunge och är lekfull och busig, men ändå märker man att han börjar bli stora killen nu. Om inte annat känner man att det börjat lukta hankatt ur sandlådorna, och när han inte krafsar över efteråt kan det vara en rätt ordentlig lukt när man kommer hem.
 
Men han är fortfarande en mysig nallebjörn, även om man märker att han börjar bli lite väl påfrestande för Cecina, som inte alls är lika imponerad av honom som vad han är av henne. Jag hoppas hon inser att han är en snäll kille, så hon slutar sura mot honom. Jag har ju nämligen tänkt mig att han ska få den stora äran att bli pappa till hennes nästa kull, men det blir förstås inte förrän till hösten någon gång =)
 
Vägde honom idag också och vågen stannade på 5.210 gram och han är 7,5 månad gammal, så det är kanske lite fel att kalla honom för kattunge fortfarande =)
 
Måste lägga ut en bild från när han var 12 veckor. Kollade igenom bilder häromdagen och blev så full i skratt, och jag börjar förstå nu varför Lasse kallade honom för fladdermus när han flyttade in *fniss*
 
Här är ett par mindre lyckade foton på honom från i kväll, men visst ser man en viss utveckling?

Kommentarer
Postat av: Marie

Som sagt vilken utveckling!! Haha det ser inte ut som samma katt ;) En ovanligt stor och kraftig kille, men som ändå är mycket välproportionerad som har en enorm stomme. Mycket lovande <3

Hoppas Cecina faller för hans charm som vi redan gjort för längesen :) Det kommer onekligen att hända en del spännande saker framöver :D

Kram
Marie

2013-03-12 @ 22:35:05
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Margita

Jag håller med. Ni har så spännande saker för er däruppe i norr! Kan ni inte flytta ner hit??! :D

2013-03-17 @ 09:44:31
URL: http://sengas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0