Nu har även James (Miti) flugit ut ur boet <3

Idag var vi till veterinären James och jag! Han kunde inte se att han fortfarande skulle vara halt och han klämde och kände och kom fram till att lilla James kunde friskförklaras, och sedan fick han göra en slutbesiktning inför flytten till sitt nya hem!
 
Blandade känslor är det, för så klart är vi jätteglada över att han är frisk igen, och att hans familj som längtat sååå efter honom äntligen fått hem sin prins. Men samtidigt har vi så klart hunnit fästa oss extra mycket vid honom, så det är klart det känns extra i hjärtat en sån här gång!
 
Men att hans nya familj längtat efter honom råder det inga tvivel om :D När de fick beskedet tror jag inte ens det tog en halvtimme innan de satt i bilen och var på väg de 30 milen hit för att hämta honom! Nu är de på väg hem till Holmsund utanför Umeå där de bor och jag önskar dem lycka till med varandra <3
 
Här är de sista bilderna som jag tog av honom nu i eftermiddag! En riktigt snygg kille måste jag säga (opartisk som jag är) Han fyller 14 veckor idag och väger 2022 gram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0