Kattungarna 1 vecka!

Idag är det en vecka sedan kullen föddes, och alla växer och mår bra! De är lite mindre i storleken än de tidigare kullar jag haft, men det är inte så konstigt med tanke på att de är sju som slåss om maten. Men alla ökar bra och viktkurvan är stadigt uppåtgående för alla sju!
 
Nova är jätteduktig med dem, även om hon inte gärna vill låna ut dem för fotografering, hönsmamma som hon är <3 Men i morse knyckte jag dem och passade på att fota dem när det var dagsljus så jag inte behövde använda blixten. Dino har redan nästan öppnat ögonen helt, och då vill jag inte utsätta honom för blixt. Är fortfarande inte helt klar över färgerna, utan pälsen måste växa lite mer först men detta är vad jag tror idag!
 
Dagens bilder =)
 
Tjejen Ettan som jag i dagsläget tror blir n 09 (svart solid med vitt)
 
Tjejen Tvåan som troligen är ns 09 (svart smoke med vitt) så näpen med sin vita strimma på nosen <3
 
Tjejen Trean som också lär bli ns 09 (svart smoke med vitt)
 
Killen Dino med sina nyöppnade fina ögon <3 Är ny 09 22 (svart golden tabby med vitt)
 
Tjejen Femman som är sååå lik sin pappa Gino. Färg a 09 24 (blå spotted med vitt - kanske silver) 
 
Tjejen Sexan med sitt fina tabbymönster. Färg a 09 22 (blå tabby med vitt - kanske silver)
 
Killen Doblò som är näst störst efter brorsan, n 09 (svart solid med vitt)
  
 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh såna fina sötnosar, det är nästan omöjligt att välja en favorit alla är underbara <3 <3 Ser fram emot när de är stora nog att ta emot besök. :)

Kram
Marie

2013-08-08 @ 10:55:41
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Ingrid Näsholm

Ja Kicki vi kommer att stå på kö när dom är stora nog. Vi får se på foton så länge.
Hälsningar Ingrid.

2013-08-08 @ 22:08:25
Postat av: Lotta Liljeström

Såå fina de är!! Tänk att de redan är en vecka o börjat öppna ögonen <3

2013-08-08 @ 23:23:03
URL: http://atollsibir.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0