Fotbollskullen 1 veckors bilder =)

Har precis uppdaterat min hemsida (S*Lince´s Sibiriska Katter) med bilder som jag fått på de små fotbollarna i Stockholm!! Åh, vad jag längtar nu tills jag får träffa dem på riktigt <3
 
Här är en bild på varje liten kisse som nu fått preliminära namn, men könen är ännu inte 100% säkerställda och inte heller färgerna!
 
Ettan Alessia som troligen är tjej
Tvåan Giulia som troligen är tjej
Trean Chiara verkar vara flicka hon med
Fyran Ilaria, kanske även det en tös
Femman, Maldini och definitivt en kille
Sexan Baresi, troligen också en kille
Lagom till jul får jag träffa dem och då lovar jag att fotobomba och uppdatera med fler bilder och mer information om dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0