Fotbollarna 2 veckor gamla!

Nu har jag äntligen fått träffa Fotbollskullen <3 Idag kom familjen upp till Sundsvall för att fira jul, och så klart hängde kattfamiljen också med. Mamma Tuss (Aurora) var så otroligt cool och verkar inte alls bry sig i att resa först 5 timmar i bilen, och sen komma till ett nytt hus och få barnen placerade i en helt ny bolåda! Självklart kastade jag mig i bilen och åkte dit när jag hörde att de var på plats hos mina svärföräldrar! 
 
Tog några bilder på dem, men blev inte nöjd! De blev överexponerade och jag tycker inte bilderna gör dem rätvisa för de är ännu finare i verkligheten! Ska ta ett annat objektiv och göra ett nytt försök i morgon!
 
Först har vi Alessia, den mörka tjejen som foderfamiljen förälskat sig totalt i, hon är framåt och nyfiken:
 
Sen har vi tjej nummer två, Giulia som är ljusare i färgen (kanske golden) och även hon jättefin:
Trean, även det en tjej Chiara, är en guldtös som ev. kan vara padda till och med:
Fyran och sista tjejen heter Ilaria, och är nog min favorit för dagen. Guldtös med vita tassar:
Femman, första killen är den röda Maldini. Störst i kullen och även han kanske vita tassar:
 
Sist och minst för stunden, Baresi som halkade efter i vikten första veckan på grund av att han fick sämsta tutten, men har hämtat igen sig jättebra denna andra veckan och är en pigg och sprallig liten guldkille <3
  

Kommentarer
Postat av: Lena

Men oh vilka sötingar !
Nu när de öppnat ögonen så blir man alldeles bortkollrad av söta bilder och det är farligt att kika på småmissar =)

Ha en skön julhelg och ett Gott Nytt År.
Kram Lena och sibbarna

2012-12-25 @ 10:02:40
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0