Sotnos och Sötnos 2,5 vecka <3 <3

Fick precis nya bilder från Susanne i Laxforsen av töserna som nu blivit 2,5 vecka gamla!!

Jösses Amalia vilka små skönheter de är båda två, och hur i hela friden ska jag kunna välja ut en av dem?? Undrar vad L skulle säga om jag kom hem med bägge?? ;-) Nej, så klart så går det inte men det kommer helt enkelt få bli deras lynnen som avgör vem av dem det blir som flyttar hit i januari.

Här är de små damerna i fråga, antar att ni förstår dilemmat?? Bilderna talar för sig själva!










  

Kommentarer
Postat av: Gurli

Dom är verkligen söta båda två, men jag har aldrig sett en ful kattunge;) Jag röstar dock fortfarande på Sotis. Roligt med en annan färg tycker jag.

( Kunde inte kommentera på Facebook)

2011-10-30 @ 16:27:50
Postat av: Ingrid N.Ingrid N.

Förstår dilemman. Oj vad söta dom är. Sötnos visar minspelet lättare men sotnos är gullig och mer ovanlig. Ja vilken som vore ett bra val.

Lyckatill önskar Ingrid.

2011-10-30 @ 18:11:56
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Det blir nog inte så lätt för dig! Ska du upp o hälsa på innan du hämtar hem nya tjejen? Ska hon förresten bo hos er? kram

2011-10-30 @ 18:16:29
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Kicki

Ja, inte är det lätt! Gunilla, nej jag ska bara upp när jag hämtar henne. Eftersom hon bor hos Susanne och jag litar totalt på hennes omdöme får det räcka med en resa upp. Det är trots allt 87 mil enkel väg =D Hon ska bo häääär hos oss <3 <3

2011-10-30 @ 18:21:51
URL: http://lince.blogg.se/
Postat av: Eva HP

Sotnos!

Fast de är ju gudomliga bägge två...

2011-10-30 @ 19:25:45
URL: http://www.hapes.se
Postat av: Lena

Men när är det enkelt att välja mellan två söta småtjejer?

Jag faller ju för blicken hos "sötnos" men kan ju även se "sotnos" skönhet även om inte svart är min favoritfärg.

Säger istället som jag sa till en annan vän med liknande dilemma, det blir nog bra vem du än väljer!



Kram Lena och sibbarna från S*Mira Milaia i Kåge.

2011-10-30 @ 22:02:09
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Marie

Ja du vet ju att jag fortfarande röstar på sotnos, har gjort hela tiden. Och det trots att jag egentligen aldrig haft någon förkärlek till svarta katter. Men hon har liksom "det" för mig :) Det blir spännande att höra hur de är temperamentsmässigt framöver :D



Vem det nu än blir, så är jag säker på att du/ni kommer att bli supernöjda de är ju så fina båda två <3



Kram

2011-11-01 @ 10:38:38
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: christina bäck

Hej Kicki.



Sååå fina båda,men för mig känns den mönstrade helt rätt, förstår din dilemma,jättesvårt att välja.

Ha det så bra

Christina

2011-11-01 @ 16:28:22
Postat av: Caroline

Jisses, de är verkligen söta!



Och för mig blir det än värre, jag har ju tre pojkar att välja på. Men i slutändan blir det Susanne som får välja den som verkar lämpligast för mig.

Fast jag dras mest till den sotsvarta killen... :)



Kram Caroline

2011-11-03 @ 21:08:06
Postat av: Lena

Men Kicki !! Har du inte bestämt dig ÄN? haha..

Tittar in ofta för att se vem du valt men inte ser jag nåt spår av det i din blogg..



Men jag vet ju att du varit på utställning! Grattis förresten till resultaten i helgen.

Och kul att ni äntligen fick träffa "min" goa vän Eva också..



Lycka till med valet.

Jag vet då inte alls vem jag skulle välja av de två, men jag anar vem det lutar åt..=)..



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

2011-11-07 @ 19:46:20
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0