Vackra isdrottning Nessa 3 år idag!

Underbara Nessa fyller 3 år idag!! Såna här gånger känns det extra hur mycket jag saknar henne här hemma <3 men kopplar jag på hjärnan igen, och tänker till så vet jag ändå att jag fattade rätt beslut att hon fick flytta med Liris! Hon mår så bra, och hon väger mer än vad hon någonsin gjort (bortsett från då hon var dräktig då ;-) ) och jag vet att hon blir så ompysslad och borskämd hemma hos Marie, Christer, Leo och Noel!!

GRATTIS GRATTIS min underbrara snöprinsessa som nu är en isdrottning, och det är kanske dags att lämna över prinsess-titeln till dottern Liris i stället ;-) Har fått några fina bilder från Marie som jag får använda, och fler bilder på båda tjejerna kan ni hitta på Nessis blogg Tack Marie!

Nessa 3 år, är hon inte vacker så säg, och finns det något vackrare än en vit sibbe i snön?


 






Kommentarer
Postat av: Gurli

Grattis till ditt beslut att placera Nessa hos Marie med familj. Jag kan inte fatta att det är Nessa på bilderna. Kram från mig och Lotus

2011-03-03 @ 09:07:25
Postat av: Susanne

Hon är SÅ vacker!! <3 <3 <3 Snödrottningen Nessa. Förstår att du saknar henne, men du får trösta dig med att hon är lyckligare nu, som ensam majestät, med bara sin egen prinsessa under sig.

2011-03-03 @ 16:50:23
URL: http://laxforsens.mine.nu/
Postat av: Ingrid N

GRATTIS Nessa. Rätt att tänka vad som är bäst för katten och inte bara på matten.

Kurrrr Ingrid.PS Po skickar grattis till mamma.

2011-03-03 @ 22:36:30
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Grattis Nessa i efterskott. Så otroligt vacker på bilderna!! <3 Förstår du saknar henne, men det är ju inte så långt till henne.

2011-03-03 @ 23:04:04
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Anna-Lena

Helt otroliga bilder på en otroligt vacker katt <3

Hon verkar ju må väldigt bra och det är ju som sagt nära för ett besök :-) Tänk också vad bra hon har det med så många hussar och mattar som månar om henne!

Kram Sera, Johanna och Anna-Lena

2011-03-03 @ 23:21:49
Postat av: Marie

Nessa tackar för alla gratulationerna hon fått :D Hon hade en toppendag, med fisktårta och godis. Lek och mycket gos, presenter och en liten tur ute för att få luft. :)



Tusen tack alla för era fina kommentarer om vår vackra tjej. Känns jätteroligt att hon blommat upp och strålar nu. Och med tanke på hur hon och Liris leker här hemma, så mår hon precis lika bra som hon ser ut :D



Anna-Lena du har rätt: Tänk vad bra hon har det, många hussar och mattar som månar om henne och ser till att hon har det bra :)



Kram från oss alla & nosgos från katterna

2011-03-04 @ 13:46:51
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0