Musse snart 6 månader!

Åter igen ett långt mellanrum mellan inläggen, men nu är vi i alla fall i stan på ett gästspel, så jag får passa på =) I stugan lägger man ju inte mer tid än nödvändigt vid datorn, men nu var vädret lite trist så vi åkte hem i går, och ska ta en tur söderut ett par dagar innan vi åker tillbaka till Norafjärden!

Fick i helgen en hälsning från Musse (S*Lince´s Plutus) som har det jättebra hos sin familj, och ser ut som att han växer så det knakar den lilla killen. Snart blir kullen 6 månader och jag förstår inte hur snabbt det gått! Tack snälla Jenny och Lars för rapport och bilder!

Musse älskar att vara ute:
 

....och gillar vatten väldigt mycket


Måste lägga ut en bild på en liten harunge som vi haft på besök på tomten i stugan också. Precis då jag tog bilden kom Cecina och skuttade upp i mitt knä och såg först inte haren, men sen drog hon iväg och jagade den med mig tätt i hälarna för att få tag på henne så hon inte skulle ta den lilla har-palten. Lyckades till slut så haren fick skutta iväg, till skillnad från harens lilla syskon som tyvärr hamnade i Moiras våld för några veckor sedan då den var mycket mindre, och klarade sig inte =( Men så grym är ju naturen då det faktiskt är rovdjur vi har att göra med!


Kommentarer
Postat av: Marinettes

Så stor och fin han ser ut Musse.

Ha en fortsatt trevlig sommar!

Kram!!

Postat av: Lotta Liljeström

Han är verkligen fin Musse! Vilket härligt sibbeuttyck han har i ansiktet fast han bara är 6 månader!

Härligt att han har egen pool också!



kram

Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vilken stilig ung prins Musse har blivit. ♥



Ja, naturen är bra grym ibland men tur du kunde rädda denna lilla unge. kram

2011-07-26 @ 11:05:51
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0