Halvtid har passerat

Tänk att över halva tiden har gått nu tills kattungarna ska flytta! Jag vet i alla fall 4 familjer som gärna vill att dessa sista veckor ska gå fort, men jag kommer att försöka njuta och suga in varje ögonblick av den tid som är kvar med dem, och verkligen njuta <3

Alla har helt otroligt härliga personligheter och ingen är den andra lik! Sera är fortfarande den lilla prinsessan som gärna poserar sött då matte kommer med kameran. Notte kommer först och ska busa. Giorno - som kommer att kallas "Gino" i sitt nya hem, ligger gärna i famnen och tvättar oss och Mattina är fortfarande kullens klätterkatt!

De är alla väldigt sociala och vill gärna vara med. Häromdagen så poppade jag 25 liter popcorn till Mayas klassfest, och trots att det small och dundrade i köket från både micro och popcorn-maskin valde de att vara där jag var och till slut lade sig och sov i allt oväsen, så de är inte särskilt lättskrämda!

Här är några bilder på sötnosarna - fler finns på hemsidan

Sera verkar ha fått korn på något:
   

Notte i bustagen som vanligt och svår att få stilla för en bild:


Mattina jobbar på sin skönhessömn - ingen sover så gott som en kattunge som lekt:


Gino med svansen på topp: 

Kommentarer
Postat av: clarellis

Suck dom är söta som socker!

2010-05-25 @ 16:38:35
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0